Tlačovka A. Kisku.

12. novembra 2019, patriot, Nezaradené

Včera som čírou náhodou v televízii naďabil na začiatok tlačovej besedy exprezidenta SR A. Kisku k programu jeho strany Za ľudí ohľadne školstva. Okrem toho, že som sa dozvedel od neho, že nevedel čo znamená slovo smyk až dokiaľ si to nevygúglil a že sa deti v škole musia memorovať v zemepise aj o takých krajinách, pohoriach a riekach o ktorých on napriek tomu, že pochodil veľmi veľa krajín ani nepočul, som zaznamenal jednu zvláštnu vec. Počas jeho úvodného slova k tejto tlačovke, ktoré trvalo päť minút a trinásť sekúnd ani jeden jedinýkrát sa pri tejto príležitosti nevyslovil, že sa jednalo o Slovensko, resp. o slovenské školstvo. Zvláštnu vec podľa mňa v tom, že táto osoba, ktorá päť rokov vždy na pár dní v týždni okupovala prezidentský palác, evidentne názov Slovenskej republiky v postavení, do ktorého sa nikdy nemala dostať, nevie alebo zámerne nechce pomenovať inak, ako “ táto krajina”. Tú ale vo svojom úvodnom slove spomenul celkom deväťkrát.
Je mi jedno, aké má tento bývalý kvázi prezident vedomosti o geografii.
Nie je mi jedno však to, keď sa táto osoba pletie do vecí, ktorým nerozumie a hlása, že jej výučba je zbytočným memorovaním.
Preto je iba dobre, že deti geografiu neučil on sám, lebo by sa inak mohlo stať, že by na mape márne hľadali “Tútokrajinu”.
A o tom to je.
Ďakujem za pozornosť.