Založ si blog

To je dobre, aj to je dobre. .. .

Sedím si len tak, pekne-krásne skrčený ve fotele a kukám televízor s dálkovú prehazuvačkú v pohotovostnéj polohe na pupku a čo vidím. Konečne. Nesklamali ma. Jenna tlačovka za druhú, šelijaké vyhlásenie ministrov, preccedov, s otázkami aj bez otázek od škrabákov a v duchu si opakujem, že to je dobre, to je dobre. Aha, hen zaseky vidím poslancov jako sa hádajú kerá vláda je lepšá, natahuvačky o kdejakésik funkcie, kdo komu nehal práznu vykrannutú špajzu a zaseky si furt hovorím, že to je dobre, to je dobre. Že som to tam neni já.
Čosik jako u dochtora, kerý akurátneky vyšetruval jenného nemenuvaného pacienta. Preklepuvával ho, očúval, hrabal sa v jeho bohatéj zdravotnéj karte jako já v mojém práznem pudelári a mrmlal, že to je dobre, to je dobre, aj to je dobre, aj hento je dobre. Ked sa natešený dedko konečne opovážil opýtat, že čo je teda jakože dobre, tak mu dochtorko povedal, že to je dobre, že to šecko nemá on sám.
Neni som nijaký precceda. Ani žannéj strany, lebo som si nijakú z dóchodku nekúpil a ani som nikdej nekandiduval, preto som neni ani precceda vlády. Aj to je dobre. Pre šeckých.
Ale já som najvác rád preto, lebo mi nigdo nenadáva do debilov, zlodejov, mafiánov, bláznivých šašov, kreténov a čo ja viem čeho a kdekeho. Šak by sa mi to za hentaké ich platy ani nevyplatilo. A vóbec nebanujem. Aj to je dobre.
A ešče dakujem za pozornost a nenadávajte mi, úctivo ích prosím pekne.

No fúj v parlamente.

15.02.2024

Ze záberov uniklých z parlamentu som zistil, že okrem známych indivíduí kerí nikdy v hulvátsve nesklamali, sa objavili aj noví dorastenci. A tí sa už okato snažá tromfnút aj starých matadorov vyblakuváním jako napríklad: úchyláci, podržtašky, mafiáni, hanba, fúj a aj nazornými pomóckami ve forme plagátikov vymyslených údajne vlasnými hlavámi a zaplatených istotne z [...]

Trnavský kožkár narušil tlačovku.

14.09.2023

Ked som bol malý chalan chodil po našém meste jeden počerný chlápek, neviem odkál ból, na starém rozheganém aute a cez amplión vyrevúval, že “ kóóóžky, kupujem kóóóžky”. Ludie mu nosili k autu šelijaké kožky ze zajacov, aj čosik, čo sa na kožky ze zajácov v našich očách podobalo. Spokojnost bola po rokuvání o cene na oboch stranách a kožkár pokračoval za [...]

Nafukuvacie odstrašenie

10.06.2023

Toť, len nedávno ukazuvali v televízore jennu fintu, kerú českí koumáci vymysleli a hovorili, že jako si Rusi vystrielajú drahé rakety na ich lacné nafukuvacie atrapy raketometov a tankov. Čosik podobné tun už síce bolo za druhej svetovej vojny, ale vtedy neboli ani hentaké raketomety, ani hentaké moderné americké tanky. Na to došli až včileky akurátneky v Česku. Asi [...]

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

šimkovičová

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 53
Celková čítanosť: 186553x
Priemerná čítanosť článkov: 3520x

Autor blogu

Kategórie