Založ si blog

Ako som sa pozeral premiérovi do očí.

Stalo sa to včera, keď som ho, teda akože premiera vlády, sledoval pri jeho trápnej tlačovej besede k diplomovke. So slzami v očiach. Najprv od smiechu, potom z toho, že tento človek je vlastne predsedom vlády “tejtokrajiny”. Už som v mojom živote počul všelijaké výhovorky, ale to, čo tento občan dokázal, by nevypotil ani sopľavý chlapec. Zbabelé výhovorky, zbytočné bláboly naťahujúce čas, tvrdohlavé zotrvávanie na jeho klamstve, zlostné pohľady a prskanie na nepríjemné otázky má síce stálo kopu času, ale pripomenulo mi to príhodu, keď sa kamarátky medzi sebou rozprávali o tom, či sa môžu pri milovaní pozerať manželovi do očí. Pokiaľ si to jedna pochvaľovala, tá druhá povedala, že to už v živote nikdy nechce zažiť, lebo pri tom milovaní práve jej manžel stal vo dverách.
Keď som sa ja pozeral do očí tohto kvázi premiéra počas tlačovky a dnešnom vystúpení v Národnej rade, čo som tiež nemusel zažiť a si to odpustiť, tak ma presvedčil, že tento prichytený klamár, zlodej duševného vlastníctva, daňový podvodník a zbabelec, samoľúby egomaniak neznášajúci kritiku jeho majestátu voči ktorej ihneď agresívne útočí, sa nikdy nemal stať predsedom vlády. Že sa tak ale stalo, nie je chválabohu moja vina.
A o tom to je. Ďakujem za pozornosť.

No fúj v parlamente.

15.02.2024

Ze záberov uniklých z parlamentu som zistil, že okrem známych indivíduí kerí nikdy v hulvátsve nesklamali, sa objavili aj noví dorastenci. A tí sa už okato snažá tromfnút aj starých matadorov vyblakuváním jako napríklad: úchyláci, podržtašky, mafiáni, hanba, fúj a aj nazornými pomóckami ve forme plagátikov vymyslených údajne vlasnými hlavámi a zaplatených istotne z [...]

Trnavský kožkár narušil tlačovku.

14.09.2023

Ked som bol malý chalan chodil po našém meste jeden počerný chlápek, neviem odkál ból, na starém rozheganém aute a cez amplión vyrevúval, že “ kóóóžky, kupujem kóóóžky”. Ludie mu nosili k autu šelijaké kožky ze zajacov, aj čosik, čo sa na kožky ze zajácov v našich očách podobalo. Spokojnost bola po rokuvání o cene na oboch stranách a kožkár pokračoval za [...]

Nafukuvacie odstrašenie

10.06.2023

Toť, len nedávno ukazuvali v televízore jennu fintu, kerú českí koumáci vymysleli a hovorili, že jako si Rusi vystrielajú drahé rakety na ich lacné nafukuvacie atrapy raketometov a tankov. Čosik podobné tun už síce bolo za druhej svetovej vojny, ale vtedy neboli ani hentaké raketomety, ani hentaké moderné americké tanky. Na to došli až včileky akurátneky v Česku. Asi [...]

medveď

Odstrelom problémového medveďa v L. Mikuláši sa bude zaoberať enviropolícia

23.04.2024 12:55

Občianska iniciatíva My sme les spochybňuje, že pri Liptovskom Mikuláši došlo k usmrteniu správneho medveďa.

Pellegrini

Web ČTK napadli hackeri, vydali správy o zmarenom atentáte na Pellegriniho

23.04.2024 12:36

Udalosťou sa zaoberá česká Bezpečnostná informačná služba a ďalšie úrady.

Russia Ukraine War Struggling Farmer

Zelenskyj umožňuje stíhať veľkých gaunerov. Ministra podozrievajú, že okradol štát o hektáre pôdy

23.04.2024 12:18

Skupina organizovaného zločinu na čele so šéfom vládneho agrorezortu podľa vyšetrovateľov ukradla pozemky v celkovej hodnote 6,85 milióna eur.

Súdna rada

Súdna rada je aktuálne v kompletnom zložení, budúce nominácie nebude komentovať

23.04.2024 12:01

Dvaja z aktuálnych členov súdnej rady, ktorých v minulosti zvolila do funkcie NR SR, však budú túto stredu vypočutí pred ústavnoprávnym výborom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 53
Celková čítanosť: 186697x
Priemerná čítanosť článkov: 3523x

Autor blogu

Kategórie