Založ si blog

O peniazoch mojej ženy viem, ale nič nepoviem.

Nebudem ako niekto -meno mu darujem – aby som zo seba vypotil takú úbohú výhovorku, že o peniazoch svojej ženy nič neviem. Takým senom môže kŕmiť akurát tak svojich verných. Najmä, ak sa jedná o 10 (slovom: desať) miliónov EUR, ktoré by si len tak, akosi bokom, mala jeho manželka kdesi uliať z jej nejakého účtu o ktorom ten ktosi akože nemal ani tušenia. Že bolo tých desať miliónov zdanených to samozrejme vedel, ale kde zmizli už nie. To je teda dobrý fór.
Jasné, že ma do jeho miliónov nič nie je, tak ako aj do tých 100 miliónov korún čo požičal kamarátom a nedostal ich späť. Však ich údajne poctivo zarobil, poctivo priznal a poctivo odviedol DPH. Že sa na nejaké daňové úniky došlo neskoro, nie je predsa jeho vina.
Ja napríklad o peniazoch mojej ženy viem, ale jej o nich nič nepoviem. Minule napríklad nechala len tak, kde nič-tu nič povalovať 10 ( slovom: desať )papierových pomačkaných eurokoruniek, čím ma teda mimoriadne akože potešila, lebo v mojom pudelári bolo akurát voľné miesto. A zrazu, ani neviem ako a čo sa stalo, ale za dva až tri týždne bolo po nich. Jedným slovom boli fuč. Keby sa ma náhodou opýtala, že očuj starý, kde sú moje drahé euráčiky, lebo však desať eur je desať eur, tak jej to nepoviem. Nie že by som nevedel kde som ich rozprášil, ale jednoducho bez advokáta jej odmietnem vypovedať. Však neni ani policajt a ani nejaký zvedavý škrabák od novín. Budem zatĺkať až-až. Alebo mám zo seba tiež robiť debila, že neviem nič o jej peniazoch?
A ešte, aby som nezabudol, ďakujem za pozornosť.

No fúj v parlamente.

15.02.2024

Ze záberov uniklých z parlamentu som zistil, že okrem známych indivíduí kerí nikdy v hulvátsve nesklamali, sa objavili aj noví dorastenci. A tí sa už okato snažá tromfnút aj starých matadorov vyblakuváním jako napríklad: úchyláci, podržtašky, mafiáni, hanba, fúj a aj nazornými pomóckami ve forme plagátikov vymyslených údajne vlasnými hlavámi a zaplatených istotne z [...]

Trnavský kožkár narušil tlačovku.

14.09.2023

Ked som bol malý chalan chodil po našém meste jeden počerný chlápek, neviem odkál ból, na starém rozheganém aute a cez amplión vyrevúval, že “ kóóóžky, kupujem kóóóžky”. Ludie mu nosili k autu šelijaké kožky ze zajacov, aj čosik, čo sa na kožky ze zajácov v našich očách podobalo. Spokojnost bola po rokuvání o cene na oboch stranách a kožkár pokračoval za [...]

Nafukuvacie odstrašenie

10.06.2023

Toť, len nedávno ukazuvali v televízore jennu fintu, kerú českí koumáci vymysleli a hovorili, že jako si Rusi vystrielajú drahé rakety na ich lacné nafukuvacie atrapy raketometov a tankov. Čosik podobné tun už síce bolo za druhej svetovej vojny, ale vtedy neboli ani hentaké raketomety, ani hentaké moderné americké tanky. Na to došli až včileky akurátneky v Česku. Asi [...]

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.

zuzana čaputová, spišské podhradie, tragédia, nehoda, autobus

Prezidentka Čaputová si v Starej Ľubovni uctila obete nešťastia z Podhradia

24.04.2024 18:47

V stredu navštívila i obec Zborov v okrese Bardejov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 53
Celková čítanosť: 186765x
Priemerná čítanosť článkov: 3524x

Autor blogu

Kategórie