Založ si blog

U zubára.

Už som mosel som k nemu ícit. Aj žena ma tam posielala. A aj ma tam pre istotu dovézla.
Ja by som sa ale videl račšej v krčme jako u zubára, tam ma šak nikdaj neposlala. Len odvézla domom. Já, že ráz, ona, že vác razy. Já si ale pamatám len ráz.
No, ale ten si na mne teda zgustél. Ten zubár. Po troch násčevách, kedy čosik zablombuval, jeden ulomený zub nadrobil, jeden dobrých šesdesát rokov starý vytrhél a ešče čosik-kdesik, až došlo konečne na finále.
A on že: Teraz Vás to asi zabolí.
A ja že: mhhhm
A on že: buďte chlap
A ja že: noooó, do teho
A on že: pripravený?
A ja: som najprv na neho zažmurkal, potom zažmúril oči, zaprel sa noháma, zepal zataté paste v klíne a čakám s otvorenú hubu
A on že: tristosemdesiat euro
A ja: furt huba otvorená, oči som vypleštil jako hvezdár a kebych nemal v nohách kŕč, tak bych vyskočil aj z kože. Spotené zataté paste mi skoro vyleteli též do luftu, ale ked som zbadal nevinné oči sestričky jako kuká na moju otvorenú hubu s dieru po vytrhnutém zube, tak ma to jakosik prešlo. Či sa akurátneky nerehotala som nevidel, lebo mala cez celý ksicht rúško aj s dochtorom, kerý sa ale mezi tým kdesik nenápanne odebral. Nápad na platenie cez faktúru a splátkový kalendár som z fleku v duchu zavrhél a pre istotu ani neskúšal navrhnút. Asi by nesúhlasili. Móhli by si snád též myslet, že si robím srandu, že mám teho jakože málo a scem ešče čosik vytrhnút. Tak som to teda račšej napakuvaný eurochechtákmi v pudelári friško rovno na drevo zacáluval v hotovosti. Reku, tu máte, na. Nad tringeltom som prestal uvažuvat ešče v čase, ked do mna pumpuval injekcie. Móhel som sa tam aspon z teho lavóra vella kresla poránne vody napit za tolké prachy. Kebych na to nezabudél. Takto som ostal aj smanný a aj hlanný s rozvŕtanú hubu až do večera. Čo už. Mal som si to prv rozmyslet. Teraz veru plakat nebudem.
Dopadél som jako ten popletený uplakaný minister v demisii, kerý ju ráno odvolal ale poobede sa dozvedel, že už nebude dálej minister. Čo ho asi též moselo fest zabolet.
Dakujem úctivo za pozornost.

No fúj v parlamente.

15.02.2024

Ze záberov uniklých z parlamentu som zistil, že okrem známych indivíduí kerí nikdy v hulvátsve nesklamali, sa objavili aj noví dorastenci. A tí sa už okato snažá tromfnút aj starých matadorov vyblakuváním jako napríklad: úchyláci, podržtašky, mafiáni, hanba, fúj a aj nazornými pomóckami ve forme plagátikov vymyslených údajne vlasnými hlavámi a zaplatených istotne z [...]

Trnavský kožkár narušil tlačovku.

14.09.2023

Ked som bol malý chalan chodil po našém meste jeden počerný chlápek, neviem odkál ból, na starém rozheganém aute a cez amplión vyrevúval, že “ kóóóžky, kupujem kóóóžky”. Ludie mu nosili k autu šelijaké kožky ze zajacov, aj čosik, čo sa na kožky ze zajácov v našich očách podobalo. Spokojnost bola po rokuvání o cene na oboch stranách a kožkár pokračoval za [...]

Nafukuvacie odstrašenie

10.06.2023

Toť, len nedávno ukazuvali v televízore jennu fintu, kerú českí koumáci vymysleli a hovorili, že jako si Rusi vystrielajú drahé rakety na ich lacné nafukuvacie atrapy raketometov a tankov. Čosik podobné tun už síce bolo za druhej svetovej vojny, ale vtedy neboli ani hentaké raketomety, ani hentaké moderné americké tanky. Na to došli až včileky akurátneky v Česku. Asi [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 53
Celková čítanosť: 186563x
Priemerná čítanosť článkov: 3520x

Autor blogu

Kategórie